Saturday, October 12

10 benda aku teringin nak buat dalam hidup

Bismillahirrahmanirrahim ..

Assalammualaikum dan hai blogger ! 
Di pagi yang dingin kerana hujan nie, aku nak buat entri pasal apa yang aku teringin nak buat dalam hidup nie . Sebenarnya benda nie pun baru listkan sebelum SPM hari tu . Aku bukan apa, lepas nie kan episod baru dalam hidup aku bakal bermula . So, aku kena sediakan apa yang aku ingin lakukan dalam hidup nie, baru lha hidup aku tak sia sia . huh ~ Nie list yang aku dah buat . Ada 10 perkara yang aku nak buat dalam hidup nie, tapi tak tau lha nak tercapai bila . hmm . Sekarang nie mungkin 10, akan datang mungkin list nie akan bertambah dari masa ke masa . Siapa tau kan ? heh ~ Tapi kan mesti akan ada yang kata, kenapa in my life ? Kenapa tak after SPM ?  Sebenarnya, perkara perkara nie memang aku teringin sangat nak buat lama dah. Cuma lepas SPM nie lha masa yang sesuai sebab masa panjang sikit kan berbanding masa alam persekolahan tu . Lagipun, lepas SPM takdak siapa nak larang dah aihh . Hang buat lha apa ja . Kan, kan ? 

  1. Mengembara
  2. Mendaki
  3. Memanah/Menembak
  4. Berenang
  5. Menunggang kuda
  6. Berkhemah dalam hutan
  7. Snorkeling/Skuba
  8. Aktiviti lasak
  9. Tekan tubi
  10. Terer main chess 
Tu lha list aku . Aku harap sangat aku dapat buat semua nie terutama sekali dengan kengkawan aku . Mesti best kan ? :)

terima kasih kerana anda sudi baca post ini

No comments: