Sunday, January 30

1 jam di sekolah

Assalammualaikum dan hai blogger ! 

Korang nak tau story tak ?!
Hari tu aku sakit perut, sakit giler kot . Sekejap je aku kat sekolah, lepas tu cikgu hantar aku balik . Korang nak tau tak berapa lama ? Lebih kurang sejam je, lama giler kan ? hahaha . Kelakar betul lha . 
sebenarnya time perhimpunan tu, ramai dah membe aku tegur sebab muka aku pucat . Pucat lha kot, entah aku tak perasan pulak :3 Depa dah suruh aku duduk, tapi biasa lha aku kan degil so aku tak duduk lha . Lagipun depa dah tau dah kenapa aku macam tu, alaa macam biasa lha sakit aku datang lagi . hoho ~ 
Dalam kelas pulak, depa ada tanya aku lagi . "Aina, ko kenapa ?" Aku senyap je sebab aku tak boleh nak cakap . Aku buat bodoh je lha . Tapi sebenarnya dah basah dah meja sebab air mata aku . haha, lawak pun ada . 
Matapelajaran pertama untuk hari tu ialah sejarah . kiteorang kena turun bilik gerakan . Takde lha jauh mana pun dengan kelas aku tapi kena turun tangga jugak lha . Sebelum turun tu, membe membe aku ada tanya " Ko boleh jalan ke ?", " Nak turun ke tak ?" . Aku buat dek je sebab aku nak turun jugak . Mana boleh tak turun, mahu kena rotan nanti kalau tak turun kelas cikgu tu . huh ~ Time tu ada membe aku yang lain pergi cari cikgu, sebab nak mintak ubat kat cikgu . Baik tak membe aku ?! baik kan ~ oke, tau dah :D 
Time kat bilik gerakan tu, aku tak tau lha aku kenapa . Tetiba aku jadi tak tentu hala, aku menangis tapi macam meraung pun ada jugak sebenarnya . Membe aku kata takut depa tengok aku macam tu . haha . Aku  dah tak tahan dah, lepas tu membe aku pergi lha cari cikgu yang bertugas sebab nak suruh hantar aku balik . Nasib baik cikgu tu ada kat pejabat, tak payah cari jauh jauh . Cikgu tu lha yang hantar aku balik sebab aku dah tak tahan, dah tak boleh nak duduk kat sekolah . "Terima kasih lha cikgu sebab hantar saya balik". 
Hahaha, memang tak boleh blah betul lha hari tu . lawak lawak ~


terima kasih kerana anda sudi baca post ini