Saturday, January 29

party time !

Assalammualaikum dan hai blogger !

Party nie kiteorang buat pada hari rabu, 20.10.10 . Smart kan tarikh tu, oke tau dah . huhu . Party nie untuk group kiteorang geleboi GLB ! 
Mula mula ingatkan kiteorang berlima je, rupanya bertujuh . membe aku dua orang tu ada ajak somebody dorang. (iera, ieka dan aku je tak bawak sesiapa :') Kiteorang oke je, lagipun kiteorang kenal siapa yang dorang bawak tu . tu yang tak kesah tu . tapi memang best lha time tu . Banyak giler makanan sampai tak lalu nak makan . senang cerita bawak balik je . hahaha

Tapi time tu jugak lha hari paling bermakna buat seorang membe aku tu, ye lha sebab time tu jugak hari dia dilamar . bukan lamaran nikah arr, lamaran jadi kekasih a.k.a gf . maka dengan itu, hari itulah rasmi dorang jadi kekasih . memang sweet habis arr . huhu ~ yang lagi seorang tu dia nak bagi hadiah untuk kekasih dia, semangat je dia beli . huh ~

Korang mesti nak tengok kan gambar time party kiteorang tu ?!
Tak kisah lha korang nak tengok ke tak nak, aku nak tunjuk jugak tapi tak banyak lha .
Nah, ambik ~

Nie lha kek party tu, nampak sedap kan tapi sedap lha kot :3


nie antare makanan yang ada time kiteorang buat party tu. Banyak lagi makanan tu senbenarnya, tapi snap yang nie sudah lha . Tak payah banyak banyak . haha


nie lha membe group aku . dari belakang : ieka, ecah, aku, iera n aja . geleboi GLB... sayang korang !

we are BFUD ( best friend untul die ) 


terima kasih kerana anda sudi baca post ini