Wednesday, February 23

Fuhh, penat baq hang ~

Assalammualaikum dan hai blogger ! 

Petang tadi, sekolah aku ada buat latihan merentas desa . perghh, memang penat lha kan . Al maklum lha, aku bukan atlet . lol . Takde lha jauh sangat pun lariannya tu, 3km je  . Memang lha tak jauh, tapi letihnya perghh Tuhan saja yang tahu . Sakit kaki, rasa macam nak tercabut baq hang . tapi sebenarnya takde lha lari sangat pun, melenggang je lebih . hahaha ~ Sambil berjalan tu, sembang sembang sekali . hilangkan bosan berlari . cehh ~ Aku lari dengan ikah . So, aku dapat no 53, ikah dapat no 54 . Kira oke lha tu, kira laju jugak lha kiteorang lari kan . laju lha sangat ~ hahaha . Geng aku yang lain tu dapat no 100 lebih . Seronok arr lari tadi , lawak pun ada . Senak perut lari tadi . hahaha 

Letih, Letih, Letih !


terima kasih kerana anda sudi baca post ini