Saturday, February 26

Lari jangan tak lari

Assalammualaikum dan hai blogger !

Hari nie adalah hari yang ditunggu tunggu, haha . iaitu merentas desa . Fuhh, penat giler ~ Takde nafas aku lari . Pagi tadi aku lari dengan Lola . Yang tak boleh blah nya kiteorang siap buat strategi lagi tau . Nak tau tak strategi kiteorang macam mana, senang je, lari jalan lari jalan . tu je . Ada strategi tu yang tak nak kalah tu . hahah . time mula mula lari tu, ada yang terjatuh . memang kesian lha . Tengah semangat nak lari, terjatuh pulak . Ada orang tolak lha tu kot . entah ~ Time naik bukit tu memang penat, tapi time turun bukit semangat sebab apa ?! sebab ada strategi . ahahaha
Yang membe aku yang lain, entah ke mana hala dah . Tinggal lha aku dengan Lola je . Depa lambat sangat, tinggal je lha . hukhuk ~ Walaupun penat, kiteorang tak kisah, lari je .
Tapi time depan sekolah tu, entah macam mana Lola terjatuh pulak penat sangat lha tu kot Mesti sakit . haishh . Tapi itu tak memantahkan semangat dia untuk terus berlari . Dia tetap berjaya lari sampai ke garisan penamat dan mendapat no 11 . Aku pulak no berapa ???!! mesti nak tau kan , kan ~

..................... jeng jeng jeng .....................


Aku dapat no 10 . Tak sangka top 10 . Laju jugak rupanya aku lari kan . hahaha , alhamdulillah :)




terima kasih kerana anda sudi baca post ini