Wednesday, April 20

I wanna my blog be like yours .

Assalammualaikum dan hai blogger !

Oke, aku just straight to the point .
Serious aku cakap, aku jealous tengok blog orang lain . cun beb, dah tu cantik pulak, smart pun ada jugak . Jealous betul saya ! Macam mana lha nak jadikan blog aku macam blog korang tu . Macam mana nak cantikkan blog aku nie haa, cuba korang bagi idea sikit . hukhuk ~ Bila aku bukak je orang orang lain, mesti cun, superb cun ~ Rasa nak buat macam tu jugak tapi tak reti . sedih :'(  Somebody please help me ! hmm .
Takpe lha, biar je lha blog aku nie simple . Kalau banyak banyak nanti, semak pulak . serabut kepala ~ Berat pulak tu . Tapi aku jealous jugak tengok blog korang korang tu . Cun, Cantik, Smart, dan banyak lagi lha . macam mana tu ?! haishh >.<


can my blog be like yours ?
i hope i can change it

terima kasih kerana anda sudi baca post ini