Friday, April 8

lawak itu kelakar ..

Assalammualaikum dan hai blogger !

Korang nak tau tak ? Petang tadi aku tolong tok aku kerat dahan pokok sebelum aku pergi ke sekolah sebab ada hal . Giler semangat aku nak kerat . Ye lha, bukan senang aku nak tolong tok aku tu . haha . Tengah aku semangat mengerat tu, tiba tiba parang yang aku guna tu tercabut dari pemegang nye . Mengekek aku ~ Tok aku cakap, apa dia entah guna sampai tercabut macam tu . Ye lha, time tok aku guna oke je, tapi time aku tetiba jadi macam tu . adess !

Ada lagi satu story, nie pulak time kat sekolah . aina, iera dan izaty . Mula mula datang sekolah ingat nak pergi kawad, tapi sorang pun takde . So, tak jadi lha nak berkawad . Lepas tu, kiteorang malas nak lepak dalam kelas, kiteorang pergi lha Sal Centre sebab ada budak STF tengah tusyen kat situ . Time nak pergi tu, kiteorang lari . Tapi entah macam mana entah,beg yang aku bawa tu terkena kat iera dan terjatuh . Hampir aku tertinggal beg tu, nasib baik aku patah balik dan ambil beg tu . Perghh, memang sakit lha badan bila terkena beg tu . Ye lha, beg tenis kot . Ada banyak raket dalam tu, kena pulak badan memang best lha . dan memang lawak . hahaha
Sorry lha iera ye sebab terkena kau .. heheh :D


terima kasih kerana anda sudi baca post ini