Sunday, July 31

peace (V) + jelir lidah

Assalammualaikum dan hai semua !

Lama tak update blog nie. Hampir nak bersawang dah rasanya blog aku nie. haha . Mesti korang nak tahu, apa kena mengena post aku nie dengan tajuk kat atas tu kan. Nie yang aku nak story nie. Petang tadi aku ada tengok abang aku bukak 1 laman web nie. Nie web nye, http://www.informasi.my/perlu-ke-perempuan-bergambar-seperti-ini/.
Macam dah jadi trend remaja sekarang bila nak amik posing jep mesti nak buat peace (V) kan. Tak salah pun buat peace tu sebenarnya, tapi  janganlah buat peace + jelir lidah. Alaa, tak kan tak tahu kot macam ne. Tak pe aku tunjuk kat korang ehh. Tengok gambar kat bawah nie.

macam nie lha. gambar daripada pakcik google . 

Aku pun baru tahu sebab tu lha aku nak share dengan korang. Aku tak nak tunding jari kat sesape. Kalau ada yang terasa tu, minta maaf lha ehh. Tapi korang tahu ke maksud V + jelir lidah tu ?! Kalau yang dah tahu tu, share lha dengan membe membe korang ehh. Jangan kedekut ilmu pulak. Yang tak tahu uh, mai sini aku nak bagitahu. 
V nie lebih ditujukan pada kemaluan perempuan atau lebih dikenali sebagai V-Zone / Miss V.
So, bila kita gabungkan kedua-dua : V+LIDAH = JILAT KEMALUAN WANITA
Sorry to say lha. tapi nie untuk kebaikan kita bersama. Kalau korang ada picx macam tu, lebih baik korang delete je lha ekk. Banyak lagi posing yang korang boleh buat. Contohnya macam picx bawah nie. 

Comel apa kalau ambik gambar macam nie, kan ^^


Sebar-sebarkanlah untuk kebaikan bersama !


terima kasih kerana anda sudi baca post ini

No comments: