Monday, April 20

Finally ~

Assalammualaikum wahai pembaca blogku sekalian~ 
Cehh, mana ada ja . Hang nie syok sendiri betul lha aina . HAHA :3 

SETAHUN ~ 
Masa yang cukup lama bagi seorang blogger bila dia tak menaip apa apa kat blog dia . Huh :3 Daripada aku belum masuk study sampai aku dah habis satu sem dah pun . Ishh ishh :3 Kalau nak diikutkan terlalu banyak mende yang nak diceritakan tapi aku terlalu malas untuk menaip . Nie pun nasib baik ja aku tetiba TERrajin nak bukak blog yang dah "bersawang" nie . 

Aku memang banyak nak cerita nie tapi tak best lha nak menaip pakai phone . Tak syok langsung . Nak pakai laptop, aku takdak . Netbook aku tu pulak selalu buat hal . Hanya phone ja yang ada untuk aku berkomunikasi . Sadess ~ Tapi takpa, aku tetap bersyukur sebab at least aku ada walaupun tak secanggih dan semahal iPhone :3  

Oke lha, jari jemari aku pun dah kebas nie . Lain masa kalau aku rajin aku menaip lagi . Apa apa selamat bercuti kepada classmateku . Jumpa sem depan ye . Harap sem depan Kita lebih gigih dan sempoi lagi . HAHA :3 
Wasalam ~

#SemesterBreak #PoliteknikUngkuOmar #Ipoh #DiplomaSeniBina :D

terima kasih kerana anda sudi baca post ini

No comments: