Monday, May 9

Happy Days

Assalammualaikum dan hai blogger !

semalam Mother's Day . so, Happy Mother's Day to my mom . luv u ^_^
Hari nie pulak, Birthday . Nak tau birthday siapa ? birthday membe aku lha . Klik Sini Kalau Nak Kenal  Nie membe aku yang sekepale dengan aku . Dia nie gila gila, mereng, sengal sengal ubi macam aku . hahah ~ kiteorang memang macam tu .  Kiteorang nie agak suka membahan, mengutuk, dan memperli orang . hahaha . kalau korang kenal dia, mesti korang jadi gila-gila jugak jangan mara ye Erot haha :p

btw HAPPY BIRTHDAY, semoga panjang umur dan murah rezeki selalu  . tapi sorry lha, hadiah takde nak bagi . Aku hanya mampu ucap dan berdoa je . Wish you luck in exam . Best luck beb and best luck for me too ^^ 


Korang nak tengok gambar dia . Nah, aku bagi korang tengok gambar dia . Comey tak ?! lailai ~



terima kasih kerana anda sudi baca post ini