Thursday, May 5

Sekolah ke tak sekolah ?! =="

Assalammualaikum dan hai blogger !

Yang aku nak story nie story minggu lepas dengan minggu nie, baca jangan tak baca .

Minggu lepas memang aku tak sekolah sangat . ye lha, nak sekolah macam mana, cuba korang baca jadual bawah nie . jadual lha sangat 

Isnin : Pergi sekolah tapi petang pergi latihan pusat tenis . Sekolah lha gak kot . 
Selasa : Tak sekolah sebab pergi latihan pusat tenis . Confim dah tak pergi sekolah . 
Rabu : Pergi kejap, kul 10.30 balik rumah dah . sebab petang tu nak pergi SRI ISKANDAR . sekolah lha kot :3 
Khamis, Jumaat : Ada kt Sri Iskandar, pergi lawan tenis negeri . memang confim tak sekolah . 

Minggu nie pulak,

Isnin : cuti sebab hari pekerja . . 
Selasa, Rabu : Dapat pergi sekolah balik dan belajar . 
Khamis (hari nie lha) : Tak belajar sangat tapi ada teknik menjawab soalan BI .
JUMAAT (esok) iaitu 6 APRIL : EXAM TIME ! arghhhh, somebody me !!

                                             

I HATE CRAMMING !  wait, when is our exam? tomorrow? OMG! cram, cram ! I hate when tomorrow is exam . . 

saya tak suka study time takde exam tp saya malas exam kalau kena study. . . .

saya sangat MALAS belajar, TAPI saya sangat RAJIN online

terima kasih kerana anda sudi baca post ini