Wednesday, June 22

Happy brithday Macik !

Assalammualaikum dan hai blogger !

Lama tak update blog nie . Bukan takde story, berlambak je story tapi aku nie je yang malas nak update . haha
Mengikut dari tajuk di atas, mesti korang tertanya tanya kan macik mana lha nie . haha . Sebenarnya macik yang aku nak cerita nie bukan lha macik aku, membe je . Saja gedik panggil dia macik . hahah . Klik Sini Kalau Nak Kenal  . Dia nie seorang yang gila gila, mereng dan banyak lagi lha lebih kurang aku lha  Kalau nak list kan sifat nye tu, memag panjang  list nye nanti . So, lebih baik tak payah lha nak list . heheh jangan mara ye ecot !

Sebenarnya aku nak ucap HAPPY BIRTHDAY, semoga panjang umur dan murah rezeki selalu . tapi sorry lha sebab hadiah takde lha nak bagi . hanya ucapan dan doa je lha yang dapat aku bagi . Wish you luck in exam . Best luck for you, and best luck for me too . heh ~

terima kasih kerana anda sudi baca post ini