Saturday, April 27

Lenguh kaki baq hang


Assalammualaikum dan hai blogger ! 

Sebenarnya cerita nie dah 4 hari berlalu, saja nak cerita balik . Sebab hari tu terlupa nak update kat blog nie haa . haha . 
Haa, korang mesti pikir apa lha yang si Aina tu lenguhkan sangat tu kan ?! huh ~
erm, Korang tahu kan merentas desa ?!
Haa, aku lenguh sebab mende tu lha . Aku pun tak tau lha pasai apa tahun nie sakit kaki bila lari takde lha lari sangat pun sebenarnya, poyo lha kau Aina . Waktu mula mula lari tu pun dah terasa sakit kat betis . Sebelum sebelum nie takde pun sakit, hairan kejap ==" Walaupun laluan larian tu dah dipendekkan sikit oleh cikgu, aku rasa lama beno nak sampai garisan penamat nye . Time latihan hari tu guna laluan macam biasa aku rasa oke je, takde sakit pun . Bila yang sebenar benarnya, sakit pulak dah . haishh, nampak sangat dah takde stamina >.<
2 tahun lepas aku dapat top 10, tapi tahun nie nasib tak menyebelahi aku . Aku dapat top 30 je . tahun lepas aku masuk ke tak ekk ?! huh ~ hem,sedih betul lha tak dapat masuk ranking . sobsob ~ dah lha tahun nie tahun last, ingat kot dapat lha masuk carta . erm, takde rezeki tahun nie . reda je lha . Apa apa pun aku happy dapat lari dan berjaya sampai ke garisan penamat dengan jayanya walaupun takde berjaya sangat . lol --"



terima kasih kerana anda sudi baca post ini

No comments: