Tuesday, April 2

Serabut aku aihh


Assalammualaikum dan hai blogger ! 

Malam nie kan tetiba aku nak cerita pasal abang aku hari tu . Bukan apa, just pasal hari tu dia suruh aku editkan blog dia . ewahh, blog aku pun tak ter'edit, huh Serabut oii editkan blog dia . Dah lha merah menyala blog dia, sakit mata woo .  Baik aku edit blog aku lagi senang dan tenang . Dia tu dah lha banyak songeh . Sekejap nak template yang tu, sekejap template yang nie . Sekejap nak background tu, sekejap nak background yang nie . Hurr, aku yang pening edit blog dia . Lepas tu, nak suruh aku letak salji turun turun lha, love bergerak gerak lha jambu kan, erkk :3 dan macam macam lagi lha sebab bila dia buat tak menjadi, haha  Lepas tu bila dia rasa confident dan rasa hebat dia boleh edit blog dia tu, dia edit lha . Tapi bila dia edit, mesti tak jadi . Lepas tu mula lha panggil aku, suruh aku buatkan . haishh . tapi bila mende yang aku buat tu lambat nak keluar, mula lha mulut dia bising . Elehh aku dah buat pun kira oke lha tau . Nasib aku tak mintak upah suruh beli novel sebijik :p . huh ~ Bila aku dah malas dah nak edit, aku biar je blog dia macam tu . Erm, pepandai lha edit sendiri . Malas aku nak tolong dah aihh, serabut edit blog hang . Dah lha blog berat, walaupun aku tengok takde lha banyak mende pun yang ada . Ish ish

Hum, korang ada keinginan ke nak follow blog dia, atau kot kot sesaja nak usha,
 nah ID blog dia,

terima kasih kerana anda sudi baca post ini

No comments: