Thursday, May 2

Tak ku duga suara nya sebegitu :O


Assalammualaikum dan hai blogger ! 

Sebenarnya, hari nie aku nak story pasal semalam . Saja bosan, tu yang update blog . ehh :3 
Korang nak tau tak , semalam aku call membe aku sorang nie . saja bosan + sakit tangan dok taip mesej ja . First time kot aku call dia sepanjang kitaorang jadi membe nie . Dia selalu je nak call aku, aku je yang malas nak angkat . Ye lha, aku nie bukan yang suka nyembang dengan orang . takde bende penting pun nak sembang . huh ~ Tapi dia pernah call aku, dan aku pun pernah call dia tapi aku bagi adik aku yang nyembang dengan dia . haha . Dia layan adik aku uhh, lawak pulak bila ingat . hahaha . Aku pernah dengar suara dia time dia nyembang dengan adik aku tu sebab time tu aku ada je kat sebelah adik aku . Aku tengah mengekek gelak dengan adik aku sorang lagi . hahaha . Ops ! Tapi yang aku hairan bin pelik nie, suara dia lain giler kot . Kalau ada pertandingan "kenali suara orang", seious aku takkan jangka yang tu suara dia . Memang tak boleh cam, sebab lain giler kot . Rupa dengan suara dia berbeza . Macam tak sesuai . ehh ?! Bukan aku tak pernah nampak dia, time sekolah dulu ada aje aku dengar nama dan nampak dia . Kekadang ada lalu kat depan kelas tu haa . huh ~ Lagi satu yang lain nye, pasal gelak dia . Aku rasa aku pernah dengar dia gelak, memang teruk , memang tak cover . Tapi semalam nyembang dengan aku, bila dia gelak oke pulak, takde lha teruk sangat, tau pulak nak cover . haishh . Tu yang membuat kan aku hairan dengan dia nie, musykil betui . Tapi aku tak tau lha kot kot suara dia memang macam tu bila on the phone dan lain bila face to face . Al maklum lha, aku tak pernah pulak nak face to face dengan dia . Giler kau ! segan kot . huh ~ 
Rasa tu je lha kot nak story . kbye !


terima kasih kerana anda sudi baca post ini

No comments: