Friday, May 10

Happy Bornday Makcik !

Assalammualaikum dan hai blogger !

Semalam iaitu hari khamis bersamaan 9 Mei 2013 .
Siapa pulak punya birthday tu ye ?
Agak agak siapa ekk ? Pakwe ? tak mungkin sebab tengok tajuk pun dah tau makcik, takkan pakwe panggil makcik pulak . atoto . Kalau makcik ? makcik mana pulak sesat dalam blog aku nie . huh , mengarut .
Oke, sebenarnya makcik yang aku nak cerita nie adalah membe aku je . Alaa, biasa lha tu aku gedik nak panggil dia makcik . Takpe, dia bukan tau pun . Dia kan dah sekolah jauh, asrama gitu . Sekolah mana weyh dia sekolah ? Tu haa Kolej Vokasional Taiping . Jauh kan ? memang jauh, huh ~ Bakal  kerja pejabat lha kau jah, kelasss gitu ~ hahaha , lol =="
Nama dia Nur Syahirah binti Yaakup, budak spm tahun nie kira sebaya aku lha, birthday dia semalam 9 Mei, of course . Dia tinggi tak tinggi, rendah tak rendah, tapi yang pasti rendah daripada aku lha . hahaha . Dulu dia satu sekolah dan satu kelas dengan aku dari form 1 sampai form 3, tapi bila masuk form 4 dia masuk asrama . Kira dia nak cuba pengalaman baru lha tu masuk asrama . hoho .
Ehh, over pulak bercerita . haha . Aku nak wish happy birthday je rasanya . atoto

Hoi makcik, aku ucapkan SELAMAT HARI LAHIR, HAPPY BIRTHDAY, SANNAH HELWAH  . Semoga panjang umur dan murah rezeki selalu dan best of luck spm tahun nie . Hope result gempak ! Doakan aku jugak ye . Lepas spm kita hang out lagi macam biasa . haha

maap ! ambik gambar hang ^^

# sorry makcik, aku malas nak wish kat facebook, twitter dan phone sebab bosan lha asyik wish kat situ je . maka dengan itu aku wish kat blog . dan sorry lambat wish sebab aku nak jadi orang terakhir yang wish kat hang . haha :P


terima kasih kerana anda sudi baca post ini

No comments: