Wednesday, May 22

Tiba tiba rindu membe lama

Assalammualaikum dan hai blogger ! 

Di malam yang dingin dan sunyi nie, tetiba aku nak story pasal membe membe lama aku . Kira membe yang aku pernah kenal, kiteorang pernah chat/mesej . Tapi tak pernah jumpa . Kira depa nie macam kawan "gadget" aku lha . 
Aduh Aina, dah kenapa pulak tetiba hang nie nak buat entri pasal mende nie ? Daripada hang dok mengarut/ merapu/ merepek kat blog nie, baik lha hang pi study, esok kan exam . Walaupun last paper, addmath kot esok . Takkan nak fail lagi kot Aina oii ? Haishh
Sebenarnya aku tetiba buat entri nie sebab tadi aku terbuka chat membe membe aku yang lama . Gila gila punya chat lha tu . Berkurun punya chat tu . huh ~ Rindu pulak kat depa . Tapi entah lha, lama lost contact kan walaupun kat facebook tu boleh je kalau nak contact balik . Tapi segan kot, bukan apa takut nanti yang balas chat tu awek depa ke apa ke kan, tak ke cari nahas tu . huh ~ Aku rindu nak chat/ mesej dengan depa sebab depa tu kira sekepala dengan aku a.k.a gila gila macam aku lha jugak . Depa layan je kalau aku loyar buruk . haha . Bukan sekali dua aku loyar buruk, boleh dikatakan setiap chat/mesej tu mesti ada aku loyar buruk . aduyai ~ tapi aku pun tak tau macam mana boleh lost contact .  hmm, rindu pulak kat depa kan . haihh
Andai tiba satu masa nanti, kot kot kita tercontact balik ke kan, aku harap kita masih boleh jadi membe macam dulu .
sobsob :')


terima kasih kerana anda sudi baca post ini

No comments: