Thursday, May 2

Exam come again !


Assalammualaikum dan hai blogger !

Midterm is around the conner ??

Of course you guys know what it mean, right ?
Ouhh my >.<

Aku tak bersedia lagi kot . Aku rasa macam baru je lepas Ujian 1 . Nie tetiba nak ppt pulak . Kenapa semua nya seperti tetiba je ?! Dah lha selama nie aku study pun main main, macam tak ambil spm tahun nie . haishh . Bila pikirkan ppt nie, aku terasa seperti mahu ambil spm . Apa ingat ppt nie tak penting ke ?! Penting kot . Penting sepenting SPM ! Ye lha, semua subjek time form 4 plus subjek form 5 yang dah belajar dari awal tahun hari tu masuk kot . Time form 4 hari tu pun, meggelupur nak study, sekarang tambah pulak subjek form 5 nie haa, mau tak rasa macam kena renjetan elektrik aku . huh ~
Aku rasa aku nak kena study lha dari sekarang, tapi banyak pulak kekangan . Aku tak boleh berhenti online ! Sehari tu kalau tak online, rasa macam tak sah hari tu . rasa macam ada something wrong wal bengong . LOL ==" 
Apa lha nak jadi dengan kau nie Aina oii ?! Tak serik serik . Walaupun kau dapat top 5 time ujian hari tu, tak bermakna time ppt nie pun kau akan dapat top 5 . Berubah lha Aina oii !
hmm, usaha, berdoa dan bertawakal je lha .
Kau mesti boleh buat Aina . Mesti !
 Cayyok cayyok !
guys, wish me luck haa ! :D

Best luck for me, best luck for you too :)



terima kasih kerana anda sudi baca post ini

No comments: