Thursday, May 2

3 subjek serangkai =="

Assalammualaikum dan hai blogger !


hmm, memandang kan ppt sekolah aku bakal bermula minggu depan iaitu bersamaan dengan hari selasa, 7 Mei 2013, aku rasa elok lha kena study dari sekarang kan ?! Tapi masalahnya aku malas nak study . haishh . tak baik nie, jangan dijadikan contoh . huh ~
Aduh, bila dah ppt nie mula lha rasa gelabah, gabra, dup dap dup dap . Bukan apa, ppt nie kan exam penting . Memang lha tak sepenting spm, tapi masih dalam kategori penting jugak nie . 
Sekarang nie aku tengah pening pikir pasal 3 subjek serangkai tu ?! Subjek lain aku rasa oke je kot . takde masalah tapi yang 3 serangkai tu. perghh "scary the mary" . Takkan korang tak tau subjek apa ?! Subjek membunuh tu lha, membunuh bagi aku lha, iaitu ADDMATH, FIZIK, KIMIA . Giler kau ! Killer subjek tu ~ Bagi korang ye lha bukan killer subjek, sebab korang pandai .  Bagi aku, itu subjek membunuh ! Subjek yang tak pernah nak oke result .  Kalau oke pun, cukup cukup makan je . 
Aku pun tak tau lha, macam mana aku nak pandai 3 subjek serangkai tu ??! Bila cikgu ajar pun, rasa macam masuk telinga kanan keluar telinga kiri je . Belajar pun main main, risau betul aku tambah tambah addmath tu . perghh, dah lha math pun dalam kategori boleh lha, nie kan pulak addmath yang dok dalam kategori apa pun tak tau lha . huh ~







terima kasih kerana anda sudi baca post ini

No comments: