Wednesday, August 14

Raya vs Trial

Bismillahirrahmanirrahim ..

Assalammualaikum dan hai blogger ! 
Bosan betul lha dok kat rumah nie, tak tau nak buat apa dah . Asyik buat benda sama je setiap hari, boring giler kot . hmm . Disebabkan aku bosan, aku pun rajin lha mengupdate blog nie haa :) 

Sekarang mood raya ke mood trial ye ? 
Hmm, bagi aku dua dua mood tu bukan . Mood aku sekarang, makan tidur tengok tv online dan macam macam lagi benda yang tak berapa nak berfaedah lha . Ishh . Gaya aku macam orang takde exam besar je tahun nie kan ? haha . Oke, aku tau lama dah . Aku pun tak tau lha kenapa, tapi aku memang malas nak study sekarang nie walaupun SPM tinggal tak sampai 3 bulan pun lagi . Teruk kan ? haha .
Lepas raya nie, ada trial pulak . Semua pelajar yang mengambil spm tahun nie bakal menghadapi trial tu pada masa orang lain masih tengah syok syok berhari raya . Apa kes nie weyh ? Haishh . Haa, trial aku lagi 2 minggu macam tu lha iaitu pada 30 Ogos 2013 . Korang bila pulak weyh ? Ada yang aku dengar cerita lepas raya terus start, ada yang macam aku jugak lagi 2 minggu . Apa apa pun BEST LUCK ! 
Budak budak pmr pun trial jugak kan . Tapi apasal ada yang dah ada yang belum . Adik aku dah trial dah, tapi adik cousin aku belum lagi . Apa apa pun, kepada yang bakal ambil trial tu best luck ye dan kepada yang dah trial tu best jugak, semoga dapat result gempak ! 

Oke, aku malas nak update panjang panjang pasal trial nie sebab ia buat otak aku serabut dan ada macam macam perasaan yang timbul dalam kepala nie haa . Masuk sekolah nanti baru aku fikir pasal benda nie dan study dengan bersungguh sungguhnya . In shaa Allah . Doakan lha ye ! 



terima kasih kerana anda sudi baca post ini

No comments: