Tuesday, November 10

Aku benci orang yang BUSY BODY

Mesti korang "curious" nak tau kenapa kan . hoho . Sebenarnya aku buat entri nie sebab aku dah tak tahan lha dengan orang yang suka busy body nie . Busy body pasal mende lain mungkin aku tak kisah, tapi nie busy body pasal kehidupan aku . What the ... Apa masalah korang ? Kenapa nak sibuk sangat pasal kehidupan aku ? Aku ada kacau hidup korang ke ? atau korang memang takde kehidupan, sebab tu yang suka sangat nak sibuk pasal orang lain ? 
By the way, aku buat entri nie random . Takde kena mengena dengan yang hidup atau yang mati . Tapi kalau ada jugak yang nak terasa, aku tak boleh nak buat apa . Aku hanya mampu cakap SORRY je lha ye :)
Malas lha nak taip banyak banyak, buat lenguh jari ja . Huh, bye ~


terima kasih kerana anda sudi baca post ini

No comments: