Thursday, June 6

Berjalan sakan sangat aihh

Assalammualaikum dan hai blogger !

Sebelum aku nak cerita pasal semalam, aku nak ucapkan Salam Israk dan Mikraj kepada semua . Korang tau kan hari nie Israj dan Mikraj ? Hm, yang tau tu bagus sebab korang peka dengan keadaan sekeliling . Yang tak tau tu pulak, hm nampak sangat korang tak tengok kalendar nye . Haishh . Takpe lha, janji sekarang korang dah tau kan . huh ~ Bagi yang dah tau apa itu Israk dan Mikraj, diam ! Bagi yang tak tau lagi apa itu Israk dan Mikraj, tunggu post aku seterusnya ye . Nanti aku bagitau . heh ~

Oke, berbalik kepada cerita asalnya . Korang tau tak apa terjadi semalam ? Haa, mesti lha korang tak tau kan sebab aku tak cerita pun lagi . haha . Sebenarnya semalam aku keluar dengan membe aku . Membe je maksudnya seorang je, kalau memembe tu ramai . haha . Jauh tu kiteorang keluar . walaupun takde lha jauh mana pun rasanya, masih dalam kawasan lagi Tau tak mana kiteorang pergi ? Mesti tak tau, aku tau dah . heh ~ Kiteorang pergi Tanjung Malim a.k.a TM je . Tapi walaupun TM je, tak pernah lagi keluar berdua . Aku memang lha dah pernah pergi TM tu tapi time tu pergi ramai ramai . Yang membe aku tu pulak tak lagi pernah keluar ke TM tu dengan kengkawan, sebab selalu nya kalau dia keluar pun dia pergi dengan mak jang dia . Kira naik kereta lha, bukan naik bas .
Tak sangka beb keluar berdua je pergi TM tu, rasa macam tak percaya pun ada . haha . Dah lha berjalan sakan sangat aihh, macam dah habis spm je . Padahal spm pun tak lepas lagi nie . haishh . Tapi sebenarnya mula mula kiteorang cadang nak pergi Sungkai je, sebab bukan nak beli apa sangat pun . Dia nak beli barang barang keperluan dia, aku nak beli novel je . Tapi dah alang alang kan, pergi lha jauh sikit . haha . Padahal kat Sungkai tu pun ada, tapi sekali sekala kan . Bila lagi nak dapat keluar macam nie . heh ~
Lama jugak kot kiteorang keluar, daripada pukul 9 pagi lebih sampai pukul 3 petang lebih . Memang berjalan sakan betui . Semat !
Opie, lain kali kita keluar lagi ye . hahah ^^


terima kasih kerana anda sudi baca post ini

No comments: