Saturday, June 22

sannah helwah ecot !

Assalammualaikum dan hai blogger !


Hmm, hari nie 22 Jun, birthday siapa ye ?! Korang tau tak ?! Mesti lha korang tak tau kan, aku tak cerita lagi kan . haha .
Ecot  ? Siapa Ecot ? Haa, nie lha aku nak cerita . Hari nie birthday Ecot atau nama sebenar dia Siti Aishah binti Mohd Yusof . Kenapa Ecot ? Mesti nak tau kan . haha . Oke, sebenarnya time menengah rendah dulu kiteorang kira satu geng lha . Ada 5 orang . Nama kiteorang semua kiteorang letak lebih kurang je, ada Erot, Ejot, Enot, Ecot dan Ekot . Haa, laka laka kan nama tu ? haha, oke aku tau . Tak payah bagitau . huh ~ Time menengah rendah je lha rapat, bila masuk menengah atas dah kurang dah . Al maklum lha, kelas lain lain, lepas tu ada sorang tu dah pindah sekolah . Tu yang jadi kurang ngam dah tu . 
Tapi kiteorang masih je bertegur sapa . Giler kau tak bertegur, satu sekolah je kot . Kalau lain sekolah tu, lain cerita arr . huh ~ Dia budak sains 1, aku budak sains 2 . tapi masih di aliran yang sama iaitu aliran sains . Cuma aku aliran teknikal, dia aliran tulen .  Dan yang pastinya kiteorang nie budak spm 2013 . huh ~
Lagi satu nie aku nak bagitau, korang tengok je dia tu macam  lemah lembut, ayu dan sopan santun gitu tapi sekali keluar perangai "hantu" dia, giler korang nak layan dia . hahaha sorry ye cot :p Dan korang jangan tak tau yang dia nie ramai peminat, budak comey kan siapa je tak minat . Dia dah berpunya ke belum ? Haa, maaf lha ye . Soalan tu aku tak boleh nak jawab, sebab aku sendiri pun tak tau . Kalau nak tau, pi lha tanya tuan badan dia sendiri naa . haha 
Ehh, over pulak bercerita ye . Sampai dah keluar tajuk dah rasanya nie . haha pun boleh . Rasanya aku nak wish happy birthday je . atoto

Weyh cot, aku ucapkan SELAMAT HARI LAHIR, HAPPY BIRTHDAY, SANNAH HELWAH . Semoga panjang umur dan murah rezeki selalu dan best of luck spm tahun nie . Hope result gempak ! Doakan aku jugak ye :)

nie aku main ambik ja kat facebook hang, maap lha naa !yang sebelah dia tu anak sedara dia ja naa, bukan anak dia . huh :3

# Ecot, sorry tak datang time hang buat birthday tu . Aku busy sangat . Sorry tak wish kat phone atau facebook atau face to face . Tapi walaupun aku tak wish kat sesemua tu, tak bermaksud aku lupa birthday hang .  Aku wish apa, tapi wish kat blog lha . Serious aku cakap aku tak pernah lupa dan in shaa Allah takkan pernah lupa . Mungkin ko yang lupa birthday aku . hmm . Walaupun kita dah lain kelas, ko tetap membe aku . Lagipun kita dah kawan sejak kecil lagi kot, takkan aku nak lupa ko :)


terima kasih kerana anda sudi baca post ini

No comments: