Thursday, June 6

Kenapa selalu aku ??

Assalammualaikum dan hai blogger !


Kenapa apabila setiap kali aku berkawan, selalu aku yang dipersalahkan walaupun bukan aku yang mulakan ?? kenapa aku ?? kenapa ??

Serious aku cakap, aku bosan dengan kawan yang macam nie . Depa suka salahkan aku atas perkara yang bukan aku mulakan . Kenapa weyh, kenapa ?? Apa salah aku ?? Apa masalah korang ?? Kenapa aku selalu dapat kawan yang macam nie ?? Aku selalu terjebak dengan status kawan yang macam nie .  Aku tak paham weyh . Ya Allah, apa dosa aku ?? Adakah ini ujian untuk aku ?? atau ini takdir yang harus aku jalani ?? Arghh, susah nya nak cari kawan yang dalam istilah sebenar kawan .

Ya  Allah, andai benar ini ujian untukku, aku reda . Andai benar ini takdirku, aku reda . Tapi aku memohon kepada-Mu agar pertemukan aku dengan kawan yang benar benar dalam istilah kawan . Kawan yang benar benar paham aku . Kawan yang benar benar tulus dan ikhlas berkawan dengan aku . Kawan yang terima aku seadanya . Kawan yang takkan hanya salahkan aku . Amin !

# Aku mintak maaf kalau aku ada buat salah dengan korang . Aku sayang korang ! hmm :'(



terima kasih kerana anda sudi baca post ini

No comments: